مدرس: مهندس علی پور مومن
* ۱۲ جلسه آموزش برنامه نویسی جاوا به همراه پروژه ی عملی
* پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید
* گروه اختصاصی تلگرامی و تکلیف هفتگی
* آزمون پایان دوره
* جذب افراد مستعد در آکادمی برنامه نویسی جاوا و اندروید
سرفصل ها:
1- جاوا
2- چرا جاوا یک پلتفرم است
3- کاربرد جاوا
4- دو جز اصلی تکنولوژی جاوا
5- خصوصیات جاوا
6- امنیت جاوا
7- اولین مثال جاوا
8- کیت توسعه ی جاوا
9- تعامل بین jdk و jre
10- حالت کلی
11- آشنایی با سرویس شکن برای رفع تحریم
12- دانلود و نصب jdk
13- نصب محیط نرم افزاری intelij
14- اجرای اولین برنامه ی جاوا
15- متغیرها در جاوا
16- نکات نام گذاری متغیر
17- عملگرهای پایه ای جاوا
18- اولویت عملگرها
19- نکات مربوط به چاپ
20- دستورات شرطی if/else if/else
21- دستور شرطی switch-case
22- ورودی گرفتن از کاربر
23- حلقه ی کنترلی while
24- حلقه ی for
25- حلقه ی do….while
26- دستور break
27- دستور continue
28- حلقه های بی نهایت
29- حلقه های تودرتو
30- متدها(توابع)
31- تحلیل حل مسئله بدون متد
32- نکات ایجاد توابع
33- اشیا و کلاس ها(شی سازی)
34- سازنده(کانستراکتور)
35- نکات سازنده
36- کلمه کلیدی this
37- کلمه کلیدی final
38- کلمه کلیدی static
39- انواع خطاها در برنامه
40- کلاس Math
41- بررسی متدهای مهم کلاس Math
42- کلاس String
43- بررسی متدهای مهم کلاس String
44- آرایه ها در جاوا
45- سطح دسترسی private
46- سطح دسترسی protected
47- سطح دسترسی public
48- سطح دسترسی default
49- نحوه ی کپسوله سازی یک کلاس در جاوا
50- ارث بری extends
51- پیاده سازی کلاس پدر و فرزند همراه با متدها ومتغیرها
52- استاتیک کردن متغیرها و متدهای کلاس پدر
53- استفاده از کلمه کلیدی super
54- استفاده از کلکه کلیدی instanceof
55- ارث بری تکی
56- ارث بری چند سطحی
57- ارث بری سلسله مراتبی
58- پیاده سازی صفرتا صد پروژه بازی دوز