مشاهده خبر

درخشش دانشجویان دانشگاه و هسته ها/ واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه در رویداد ملی اینوتکس پیچ

درخشش دانشجویان دانشگاه و هسته ها/ واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه در رویداد ملی اینوتکس پیچ در بخش استان های جنوبی کشور

رویدادهای ریسرچ پیچ و اینوتکس پیچ در روزهای ۲ و ۳ اسفند در بندر بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس با حضور تیم های راه یافته به این مرحله برگزار شد.

شرکت کننندگان در بخش ریسرچ پیچ در ۵ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق الکترونیک و رباتیک، سلامت و تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و کشاورزی و آب، انرژی و محیط زیست یا یکدیگر رقابت کردند.


زهرا یداللهی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس و همکار مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی و محمد حسن موذنی نسب سرپرست تیم آدان الکتریک مستقر در مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس در حوزه برق، الکترونیک و رباتیک از دانش آموختگان رشته مهندسی برق و فناوران دانشگاه خلیج فارس جزو برترین های رقابت استان های جنوبی کشور شدند و به رقابت ملی اینوتکس برای اردیبهشت ماه 1403 وارد گردیدند.


در رویداد اینوتکس پیچ نیز شرکت ارتباط با صنعت رونیکا پارس (رونیکا با درجه خلاق از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری) مستقر در مرکز رشد دانشگاه به مدیر عاملی آقای مهندس مجتبی زارع از دانش آموختگان دانشگاه خلیج فارس در رشته مهندسی برق توانست جزو دو تیم برتر رویداد در رقابت ایده هایی از استان های جنوبی کشور قرار بگیرد و به رقابت ملی اینوتکس برای اردیبهشت ماه 1403 وارد گردید و همچنین موفق گردید استیج رایگان نمایشگاه بین المللی اینوتکس نیز از آن خود کند.


گفتنی است؛ رویداد اینوتکس پیچ برای هفتمین سال پیاپی در حال برگزاری است و رویداد ریسرچ پیچ امسال برای اولین بار برگزار می‌شود.


شایان ذکر است؛ این رویداد ها در ۶ استان برگزار میگردد که استان بوشهر پنجمین استان میزبان به عنوان نماینده جنوب کشور (بوشهر، فارس، هرمزگان و ...) بوده و رویداد مذکور به همت پارک علم و فناوری خلیج فارس و با همکاری سایر نهادها از جمله دانشگاه خلیج فارس و مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه در سال جاری برگزار گردیده است.

روابط عمومی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه این موفقیت و دستآورد بزرگ را به دانشجویان و دانش آموختگان و تیم های فناور برگزیده عضو مرکز کارآفرینی و نوآوری و و مرکز رشد دانشگاه و همچنین خانواده بزرگ دانشگاه خلیج فارس تبریک می گوید.