مشاهده خبر

رویداد «گردشگری خلاق جنوب» در بوشهر برگزار می‌شود.

«رویداد گردشگری خلاق جنوب» با حضور فعالان حوزه گردشگری از سراسر کشور پنجشنبه 5 بهمن در عمارت نوذری بوشهر برگزار خواهد شد.

 

 «رویداد گردشگری خلاق جنوب» با حضور بنیان‌گذار دهگردی جاباما، مدیرعامل اسنپ‌تریپ، بنیان‌گذار مدتورپرس، تهیه کننده و کارگردان مستند پلیسوک و دیگر فعالان حوزه گردشگری از سراسر کشور پنجشنبه ۵ بهمن در عمارت نوذری بوشهر برگزار خواهد شد.

 

انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های فعالان حوزه گردشگری از جمله اهداف برگزاری این رویداد است که می تواند چراغ راهی برای بهبود و رشد کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری استان بوشهر باشد.

 

 یکی از حوزه‌های مورد تمرکز رویداد گردشگری خلاق جنوب در حیطه گردشگری دریا و راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط مرتبط با آن است. افراد و شرکت‌هایی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریا هستند می‌توانند از تجربیات دیگران استفاده کنند.

 

موضوع دیگری که در این رویداد مورد توجه قرار می‌گیرد تولید محتوا و نقش آن در جذب گردشگر و تنفس کسب و کارهای گردشگری است. نقش تولید محتوا در تبلیغات و نمایش سطح و شخصیت کسب و کار امری ضروری در گردشگری به شمار می‌رود.

 

همزمان با برگزاری رویداد از ساعت ۱۷ تا ۲۱ بازارچه صنایع‌دستی در عمارت نوذری برپا خواهد بود.

 

این رویداد ۵ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در عمارت نوذری واقع در خیابان لیان غربی، محله کوتی، جنب دانشکده هنر و معماری خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم مردم و فعالان گردشگری رایگان است.