مشاهده خبر

شتاب دهنده ایده بان، مجری برگزار‌کننده نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوری ایران

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در بوشهر برگزار شد.

۱۲ استان در این نمایشگاه با ۶۱ غرفه شرکت کردند و ضمن آن پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای مختلفی برای ارتقاء این بخش برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی سال ۱۴۰۲ کشور در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی است که برگزاری آن در استان بوشهر پس از دو سال وقفه و تعطیلی در سطح کشور، نشان از ظرفیت بالای اکوسیستم رو به توسعه استان بوشهر می‌باشد.

نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر یک اجتماع ملی از شرکت‌های برجسته حوزه اقتصاد دریا محور است که بدون تردید جامع‌ترین گردهمایی تجاری ملی حوزه اقتصاد دریا پایه در سه سال اخیر کشور محسوب می‌گردد.

شتاب دهنده ایده بان (تخصصی حوزه اقتصاد دریامحور) به عنوان مجری برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در استان بوشهر با بیش از یک دهه فعالیت، تجارب و دستآوردهای ارزشمند در استان اینبار نیز  با یک برنامه مدون  یکساله و تیم کاری جوان و خلاق به عنوان یک بازیگر کلیدی در اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری استان بوشهر ایفای نقش نمود و بستری مطلوب برای حضور همه بازیگران قدرتمند اکوسیستم دریایی کشور در استان بوشهر فراهم نمود.