مشاهده خبر

بازدید دکتر رضا سیاوشی جهت مشاوره کسب کار پیرامون راه اندازی نخستین فب لب (کارگاه ساخت دیجیتال) در استان بوشهر با برند پلیگون

بازدید دکتر رضا سیاوشی مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس و مشاوره کسب و کار پیرامون راه اندازی نخستین فب لب (کارگاه ساخت دیجیتال) در استان بوشهر با برند پلیگون به همت شرکت ایده برتر فراسو کیهان و با همکاری شتابدهنده ایده بان.

 

 

 

در این جلسه 3 ساعته که با حضور مهندس محمود زالی، مدیر عامل فب لب برگزار گردید، پیرامون کارکردها و مزیت های فب لب در رفع چالش های کسب و کارهای نوپا و همچنین در مورد آینده فب لب و چالش های پیش رو بحث و گفتگو گردید و همچنین مشاوره و منتوری کسب و کار رایگان پیرامون راه اندازی و توسعه نخستین فب لب بوشهر توسط مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس صورت پذیرفت.

توضیحات درباره فب لب:

فب لب مخفف Fabrication Laboratory یا همان کارگاه ساخت دیجیتال است. به بیان دیگر مکانی برای طراحی و ساخت هر محصول یا ایده. شما در فب لب همزمان هم از فضای کار اشتراکی  می توانید استفاده کنید و هم از فضای کارگاهی اشتراکی که شامل کارگاه نجاری، دستگاه های پرینتر سه بعدی، برش لیزر سی ان سی و کلی ابزارآلات دیگر برای ساخت پروژه محصول یا ایده تان استفاده کنید. به بیان دیگر در فب لب می توان تمام پروسه توسعه محصول تا فروش را در یک مکان و در کنار مشاورین کسب و کار و طراحی و تولید سپری کرد.

وب سایت: Polygonfablab.com

پیج:

 polygon.fablab

3dpolygon