مشاهده خبر

گزارش برگزاری لایو انتقال دانش و تجربه فانوس " از ایده تا محصول" با حضور مهندس حسین یوسفی از گوگل

گزارش برگزاری لایو انتقال دانش و تجربه فانوس " از ایده تا محصول"

با حضور مهندس حسین یوسفی از گوگل

 

این برنامه با حضور آقای یوسفی مهندس نرم افزار در شرکت گوگل در روز یکشنبه 18 تیر ماه ساعت 20 به صورت روی پلتفرم اینستاگرام مرکز کارآفرینی و نو آوری دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

 

 

در ابتدا آقای یوسفی به معرفی اجمالی از خود پرداختند. همچنین افزودند:<< من زمانی که ایران بودم در دوران دبیرستان در المپیاد کامپیوتر شرکت کردم و مدال برنز گرفتم. و قبل از مهاجرت در یک شرکت به عنوان ios developer فعالیت میکردم. زمانی که به خارج از کشور رفتم استارتاپ خودم را شروع کردم اما نتوانستیم تا انتها پیش برویم و سعی کردم محیطی را برای کار انتخاب کنم که پایدار تر باشد پس در نتیجه گوگل را انتخاب کردم.>>

 

سپس درباره یکی از پروژه های خود صحبت کردند و از اینکه با یک تیم حرفه ای همکاری دارند رضایت داشتند و در زمان ورود به این تیم توانسته بودند به راحتی با همکاران خود ارتباط بگیرند و با چالش های بزرگی روبرو نبودند.

 

همچنین یکی از تجربیات خود در زمینه همکاری تیمی و چالش های آن را به اشتراک گذاشتند و گفتند که ما زمانیکه کسی کار خود را به موقع تحویل نمی‌دهد و موجب تاخیر و افت در پیشرفت پروژه می‌شود، یک جلسه برگزار می‌کنیم اما شخص خاصی را سرزنش نمیکنیم و به جای آن به دنبال راه حل می‌گردیم تا این موارد را رفع کنیم و تعداد این جلسات را کم کنیم.

 

در آخر نیز پیشنهادها و توصیه‌هایی درباره شروع استارتاپ ارائه نمودند و به وطور ویژه برای استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات بیان نمودند که اگر رشته و تخصص شما مرتبط با فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر نیست حتما سعی کنید به این حوزه هم ورود کنید و حتی در سطح مقدماتی برنامه نویسی را یاد بگیرید چون تعداد زیادی از اعضای تیم کاری شما را برنامه نویسان تشکیل می دهند.

 

راه ارتباطی با آقای یوسفی

صفحه لینکدین:https://www.linkedin.com/in/hosseinyousefi/