مشاهده خبر

شروع رویداد بازی سازی تکمیلی با همکاری انستیتو ملی بازی سازی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس بوشهر

برگزاری رویداد بازی سازی تکمیلی با همکاری انستیتو ملی بازی سازی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس بوشهر

رویداد بازی سازی تکمیلی با همکاری انستیتو ملی بازی سازی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر از تاریخ 23 ام بهمن تا تاریخ 28 بهمن برای دانش آموزان و دانشجویان برگزاری می شود .

بانی این رویداد اداره کل ارشاد اسلامی استان بوشهر می باشد. این رویداد تکمیلی در ادامه رویداد بازی سازی مقدماتی برگزار شده که به تکمیل آموزش های داده شده در آن می پردازد. مخاطبان رویداد دانش آموزان و دانشجویان و همه علاقه مندان به حوزه بازی سازی می باشد. مرکز کارآفرینی قبل از برگزاری رویداد با شرکت های بازی سازی در ارتباط بوده اما هدف از برگزاری این دوره این است که تیم های شرکت کننده بعد از این رویداد با استفاده از آموزش هایی که دیده اند، بتوانند ایده بگیرند و آن را به کسب و کار خلاق تبدیل کنند.

در میانه راه برگزاری رویداد، مرکز کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس بوشهر میزبان تیم هایی تشکیل شده می باشد و تسهیلات مصوب از طرف پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس در اختیار تیم ها قرار می گیرد.

 

افتتاحیه رویداد در سکوی شهدای دانشگاه خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنک و ارشاد اسلامی استان بوشهر جناب آقای دکتر عبدالرحیم افروغ و رئیس دانشگاه خلیج فارس جناب آقای دکتر محمد مدرسی شروع گردید.

   

 

رویداد در مرکز کارآفرینی دانشگاه با حضور دانشجویان و علاقه مندان با حضور اساتید حوزه بازی سازی ادامه پیدا کرد .